5 wskazówek nt. ,Jak skutecznie zniechęcić klienta i nie sprzedać produktu’.

5 wskazówek nt. ,Jak skutecznie zniechęcić klienta i nie sprzedać produktu’. 5 wskazówek nt. ,Jak skutecznie zniechęcić klienta i nie sprzedać produktu’.

Masz zbyt dużo pracy? Twoje wyniki sprzedażowe przewyższają znacznie normę? Śpisz na kasie i marzysz o tym, aby w końcu przerwać szczęśliwą passę? Zapoznaj się ze wskazówkami, które skutecznie odstraszą kupującego.

 

  1. Uciekaj z kontaktem wzrokowym.

Chcesz, aby Twój potencjalny klient myślał, że coś ukrywasz bądź kłamiesz? Staraj się uciekać wzrokiem w trakcie rozmowy. Unikanie spojrzeń spowoduje mnóstwo podejrzeń.

 

  1. Zadawaj serię pytań zamkniętych, czyli takich na które istnieje odpowiedź ,tak’ lub ,nie’.

Chcesz, by całość rozmowy przybrała formę przesłuchania ? Zadawaj pytania zamknięte! Ich duża ilość sprawi, że komunikacja pomiędzy Tobą a klientem skutecznie się zamknie. Kupujący straci ochotę na rozmowę a Ty będziesz mógł spać spokojnie.

 

  1. Sugeruj rozwiązania na podstawie własnych potrzeb.

Zapomnij o rozmowie na temat tego, czego chce klient! Najlepiej zacznij sprzedawać produkt w pierwszej minucie spotkania. Ta kolej rzeczy uświadomi Twojemu rozmówcy, że masz go w nosie.

 

  1. Nie reaguj na zastrzeżenia klienta.

Ciągłe unikanie konfrontacji z zastrzeżeniem dowiedzie, że brakuje Ci pewności siebie i nie masz przekonania do skuteczności produktu. Ta technika świetnie się sprawdzi przy dużych projektach.

 

  1. Staraj się nie nawiązywać relacji. Koniecznie unikaj uśmiechu.

Wprowadzenie grobowej atmosfery sprawi, że klient przestraszy się Twojej osoby, bądź wejdzie z Tobą w konflikt. Polecam wrażenia murowane!

 

Odmień swój los i zastosuj 5 prostych technik, które zrujnują sprzedaż !

Jeżeli jesteś w odwrotnej sytuacji i chcesz rozkręcić swój biznes, to wiesz co robić 🙂