Miejsce klienta jest w Twoim biznesie!- sprzedaż i obsługa klienta

Miejsce klienta jest w Twoim biznesie!- sprzedaż i obsługa klienta

Szkolenie skierowane jest do obecnych i przyszłych handlowców, doradców, ekspedientów, pracowników z działu obsługi klienta. Z programu mogą skorzystać osoby działające zarówno w marketingu klasycznym jak i wielopoziomowym chcących rozwinąć kompetencje biznesowe.

Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji biznesowych odpowiedzialnych za umiejętną obsługę klienta, a co za tym idzie- zwiększenie sprzedaży.

W efekcie uczestnicy szkolenia: obsłużą klienta profesjonalnie, nauczą się poprawnej komunikacji, zbudują pewność siebie, fachowo zaprezentują produkt/usługę, zapoznają się z technikami zamykania sprzedaży.

Program szkolenia dobieramy w oparciu o indywidualne potrzeby klienta oraz w oparciu o wyniki audytu sprzedażowego.

 

Przykładowy program:

 

  1. ADMINISTRACJA
  • Przygotowanie siebie i stanowiska pracy na przybycie klienta

 

  1. ROLA PIERWSZEGO WRAŻENIA
  • Przywitanie klienta
  • Typologia klientów

 

  1. BADANIE POTRZEB KLIENTA I MOTYWÓW ZAKUPU
  • Komunikacja w biznesie
  • Techniki aktywnego słuchania
  • Rodzaje potrzeb

 

  1. PREZENTACJA PRODUKTU
  • Język korzyści
  • Szukanie rozwiązań

 

  1. ZAMYKANIE SPRZEDAŻY
  • Reagowanie na zastrzeżenia

 

  1. DOSPRZEDAŻ
  • Sprzedaż produktów dodatkowych

 

  1. REKOMENDACJE
  • Prośba o polecenia/referencje
  1. ADMINISTRACJA
  • Rozmowy telefoniczne

 

 

 

Czas trwania warsztatów wynosi 5 godziny.

Koszt warsztatów uzależniony jest od ilości uczestników.

 

Cena zawiera:

 

  • Szkolenie
  • Materiały szkoleniowe
  • Dyplom ukończenia
  • Opiekę trenerów w trakcie jak i po szkoleniu
  • Analizę zadań rozwojowych
  • Przerwy kawowe
  • Drobny poczęstunek

 

 

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!