Opinie

Opinie

 

 

 

,,Składamy podziękowania dla Adeszkolenia za przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu Profesjonalnej Obsługi Klienta dla zespołu Villa Urody (…). Gorąco polecam usługi Pani Ewy Kasprzak i Żanety Rachlewicz! ‘’

– Izabela Tajstra, właścicielka salonu kosmetycznego Villa Urody

 

 

,,Firma Adeszkolenia przeprowadziła dla mojego zespołu szkolenie z zakresu roli pierwszego wrażenia, obsługi klienta oraz budowania relacji z klientem (…). Polecam szkolenia Pani Ewy i Żanety ze względu na to, że szkolenia przeprowadzone zostały w formie warsztatów tzn. w sposób praktyczny i ciekawy (…). Bez wątpienia ja i mój zespół wykorzystamy nabyte umiejętności w pracy.

– Dorota Ludwig, właścicielka Instytutu Zdrowia i Urody Claria

 

 

,,Niniejszymi referencjami Gym City ma przyjemność potwierdzić przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi klienta dla pracowników naszej firmy przez trenerów Adeszkolenia- Panią Ewę i Panią Żanetę(…). Rekomendujemy Adeszkolenia, jako firmę rzetelną i godną polecenia!’’

– Barbara Szybińska, współwłaścicielka siłowni Gym City

 

,,Firma Adeszkolenia przeprowadziła dla pracowników placówki GetIn Bank cykl szkoleń z zakresu standardów obsługi klienta oraz technik sprzedaży (…). Pragnę polecić Panie Żanetę oraz Ewę jako rzetelnych trenerów posiadających ogromną wiedzę z zakresu obsługi klienta oraz cechującymi się wysokimi umiejętnościami interpersonalnymi’’.

– Łukasz Mazurczak, współwłaściciel firmy Dbam o finanse

 

 

,,Szkolenie pomogło w moim rozwoju jako mówcy, sprzedawcy jako osobie, która udziela się publicznie- w telewizji i Internecie. Polecam bardzo serdecznie- Adeszkolenia’’

– Albert Rokicki, inwestor indywidualny prowadzący portal Longterm